بازیگر زن هالیوودی در یک فیلم ایرانی !!+عکس
 
zarinland (سرزمین طلایی)
سرزمین طلایی

بازیگر زن هالیوودی مشهور و سرشناس قرار است در یک فیلم ایرانی ایفای نقش کند.عکس و جزئیات این خبر را در ادامه این مطلب مشاهده کنید…

 

یوما ترومن بازیگر معروف فیلم بیل را بکش و داستانهای عامه پسند طی مذاکراتی جس آیزنبرگ و کریستن استوارت را در فیلم جدید نیما نوروزی زاده تحت عنوان فراتر از آمریکایی همراهی می کند.

20140307125631 040414 uma hmed 12p.grid 6x2 بازیگر زن هالیوودی در یک فیلم ایرانی !!+عکس

نیما نوروزی زاده کارگردانی این درام کمدی را بر اساس فیلمنامه ای به قلم مکس لاندیس برعهده دارد، داستان فیلم درباره مایک مردی بیکار بی انگیزه (ایزنبرگ) است که در یک شهر آرام با همسرش(استوارت) زندگی می کند. یک شب گذشته او به سراغش آمده و در کمتر از یک هفته به هدف اول ماموران فدرال تبدیل می شود. یوما ترومن در این فیلم نقش مامور فدرالی است که مایک را تهدیدی برای برنامه فوق سری جنگجویان شبرو معرفی می کند. ترومن به تازگی در فیلم اشتیاق ساخته لارس فون تریه بازی کرده است.

فراتراز امریکا به کارگردانی نوروزی زاده از ۱۴ اوریل مقابل دوربین می رود. او به تازگی فیلم پروژه ایکس را به پایان رسانده است.



به این سایت رأی بدهید

نظرات شما عزیزان:

سیمین
ساعت10:58---24 اسفند 1392
سلام مرسی عالی بود ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ ماخوش آمدید هدف ما از این وبلاگ نشان دادن زیباترین عکسها وجالب ترین انهاست وازشما خواهشمندیم با نظراتتون مارا خوش حال نمایید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zarin و آدرس zarinland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 3033
بازدید کل : 126815
تعداد مطالب : 307
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1